Varumärket Lululemon lanseras på Zalando med ambitionen att den globala gemenskapen ska växa.
Storleksråd minskar andelen returer avsevärt. Nu lanserar Zalando ett virtuellt provrum som ska hjälpa kunden hitta rätt i sortimentet.
Zalando utforskar hur ChatGPT kan utveckla shoppingupplevelsen. ”Det här är bara början”.
Nu inleder Nike ett större samarbete i Europa med ambitionen att skapa framtidens marknadsplats.
Samlar mode, accessoarer och exklusiv skönhet under samma tak i ”den ultimata destinationen”.
Ny rapport: ”Förändringar kräver engagemang från såväl kunder som modeindustrin”.
Zalando har utökat antalet butiker i off price-segmentet. Denna gång med tidsbokning.
Syftet är att hjälpa butikerna nå ut till en bredare målgrupp samt möta nya kanaloberoende beteenden.
Zalandos satsning presenteras i en virtuell miljö där varumärken, influerare och produkter mixas.
Konsumenten ska enkelt kunna se hur ett plagg sitter på den egna kroppen.