Rachel ny Head of Agency på Stadium

Rachel Stenudd har tillträtt som ny Head of Agency på sportkedjan Stadium. Rachel kommer närmast från en liknande position på Oriflame.

– Vi är enormt glada för att hon nu är på plats för att bygga upp vår framtida inhouse-avdelning i Solna och jag ser fram emot att sparras i såväl löparspåret såsom i mötesrummet, säger Pino Roscigno, Commercial and Brand Director, Stadium.

Rachel har ett förflutet inom apoteksbranschen och har de senaste sju åren arbetat på Oriflame där hon nyligen lämnade positionen som inhouse-ansvarig.

Inspirera till ett aktivt liv

Med traillöpning, mountainbikecykling och skidåkning delar Rachel Stadiums engagemang kring en aktiv livsstil.

– Det är givetvis mycket nytt men jag känner mig väldigt peppad på jobbet. Jag ser fram emot att ta inhouse-gänget till nästa nivå och att få bidra till att inspirera fler till ett aktivt liv, säger Rachel Stenudd, nytillträdd Head of Agency Stadium.

Ansvar för samtliga marknader

Rachel tillträdde strax innan julledigheten och ansvarar för idé och produktion för både strategisk och taktisk marknadsföring på samtliga Stadiums marknader och kanaler.


Läs även: ”En direkt till konsument-revolution pågår”