Skims har öppnat en ny pop up. Den fysiska butiken är avgörande för varumärkets utveckling.
Kedjan uppmanar allmänheten att donera kläder. Man gör det genom att testa en kostnadsfri donationstjänst.
Med sitt nya globala koncept Underwear for life vill man skildra livet med alla sina svängningar.
Ingka Centres har öppnat sin första mötesplats i regionen. Här finns bland annat en rekordstor satsning på elbilar.
Citycon lanserar ett koncept som inkluderar reklamplatser, pop ups, annonsytor och möjlighet att ta över hela centrum.
Ryktet om Just Walk Out-teknikens död är överdrivet. Detta är nästa fas för Amazons kassalösa teknik.
E-handeln fortsätter att växa i omsättning. ”Mycket tyder på att detta är ett trendbrott”.
Har lång erfarenhet från detaljhandel i bland annat Irland, Storbritannien och Baltikum.
Den klassiska varuhuskedjan har öppnat en ny ankarbutik i köpcentrumet. Konceptet innehåller en hel del nyheter.
Gallerier från över 20 olika länder visar upp sin konst på totalt 2 000 kvadratmeter i centrumet.