Bik Bok blir personliga i podd

Modevarumärket Bik Bok söker nya vägar att nå ut till sin målgrupp. I podden Life Happens vill man komma nära lyssnaren och bli personliga.

I podden ska man intervjua inspirerande kvinnor om medgångar, motgångar och utmaningar. Man tänker ta upp ämnen som spänner över ett brett spektrum; ångest, att växa upp som gatubarn, att starta eget företag och livet i modebranschen.

Vill vara relevanta i vardagen

– Vi strävar hela tiden efter att komma närmare vår kund, skapa dialog och vara relevant i vardagen. Life Happens ser vi som ett viktigt steg i rätt riktning där vi skapar en arena som ger oss utrymme att prata om mycket mer än mode, säger Emma Hedman, marknadschef på Bik Bok.

Eget team leder podden

Life Happens programleds av Bik Boks team för sociala medier, Maria Rogersdotter och Ane Gyllstrøm. Podden kommer inom kort finnas tillgänglig på norska och svenska iTunes, Spotify och på bikbok.com.

Här kan du lyssna på podden.


Läs även: Hållbart mode med 15 innovationer