Modevarumärket öppnar flaggskepp med loungeyta. Köpcentrumet bjuder in till Flip Out-aktiviteter. Det är några av veckans nyheter om etableringar.
Medlemsbaserade Singular Society har öppnat ett nytt flaggskepp i centrala Stockholm.
Den 18:e september öppnar skribenten och programledaren Nina Campioni en pop up i Mood i Stockholm.
Nästa år öppnar Mr Cake, med den prisbelönta konditorn Roy Fares i spetsen, i Citykvarteret Mood.
Sustainable pop-up öppnar i Mood Stockholm, en satsning som samlar sju hållbara varumärken inom mode, hemtextil, klädvård och smycken.
”Framtidens butik handlar om så mycket mer än bara själva produkterna i sig”. Konceptet erbjuder upplevelser och ett sortiment som varieras.
Nu öppnar företaget sin första konceptbutik, en sömndestination.
Nu öppnar The Lobby Live, en studio för live video shopping och popup-ytor för fysisk handel.
Nu öppnar designern Alexander Stutterheim en butik där han samlar sina hjärteprojekt. Fokus är satt på kvalitet och slow fashion.
Det svenska varumärket säljer högkvalitativa och handgjorda skor. Nu öppnar man en flaggskeppsbutik – och kan samtidigt checka av två tunga retailtrender.