Butikskoncept prisat för innovation

Butikskoncept prisat för innovation

Kedjan har tilldelats ett nyinstiftat pris för sitt innovativa butikskoncept. Fokus är satt på digitalisering, hållbarhet och framtid.

”En community av Good People”

”En community av Good People”

För 20 år sedan öppnade Grandpa med ambitionen att vara mer än bara en butik. Strategin ligger fast.

Snabbväxare litar på den fysiska butiken

Snabbväxare litar på den fysiska butiken

Varumärket växer snabbt såväl i europa som globalt – i dag öppnar ett nytt flaggskepp.

Conveniencekedja öppnar nya koncept

Conveniencekedja öppnar nya koncept

Två innovativa format har lanserats inom convenience. Det ena förvandlar butikens format nattetid.

Rekordsatsning på den fysiska butiken

Rekordsatsning på den fysiska butiken

Kedjan investerar miljardbelopp i sina fysiska butiker för en bättre och mer inspirerande upplevelse. Detta är åtgärderna.

Hållbarhet och arv i Norrønas flaggskepp

Hållbarhet och arv i Norrønas flaggskepp

I en spektakulär satsning välkomnar Norrøna sina besökare till en ny samlingsplats för varumärket.

Retail och tjänster i framtidens postkontor

Retail och tjänster i framtidens postkontor

Ett nytt koncept för framtidens postkontor har lanserats. Här erbjuds ett brett utbud av tjänster samt fysisk retail.

Second hand samlas i nytt koncept

Second hand samlas i nytt koncept

Köpcentrumet samlar ett flertal second hand-aktörer under ett och samma tak.

Butiken som lokal mediekanal

Butiken som lokal mediekanal

Stone Islands nya flaggskepp är grafiskt iögonfallande och förvandlar hela ytan till en tydligt kommunicerande mediekanal.

Nya NK Man erbjuder mer än produkter

Nya NK Man erbjuder mer än produkter

NK har byggt om avdelningen NK Man. Ytan har utökats och nya tjänster har adderats.